Wat bieden we aan?

Al de behandelingen zijn niet-medisch van aard. Hiervoor verwijzen wij U door naar Uw arts of dermatoloog om gerichte behandeling te krijgen.

Wat moet ik weten voor ik reserveer?

Ik werk enkel op afspraak!  Dit om de behandelingen in alle rust te laten verlopen. Een afspraak maken kan liefst telefonisch  tijdens de openingsuren van maandag tot vrijdag van 9u tot 21u. Per bericht, Facebook, Messenger, Instagram of Whatsapp kan ik niet garanderen je direct te kunnen antwoorden. Het kost soms veel tijd om in berichtenverkeer tot een afspraak te komen die voor beide kan en de plaatsen die doorgestuurd worden zijn niet automatisch voorbehouden. Liefst niet in het salon zelf, tenzij U een vervolgafspraak maakt na een behandeling. Omdat ik alleen werk kan ik U onmogelijk te woord staan terwijl ik bezig ben met behandelingen zoals gelaatsverzorging of massage. Telefonisch kan U dan een berichtje achterlaten of later opnieuw proberen. U bent van harte welkom en ik probeer U zo snel mogelijk van een afspraak te voorzien. Ik doe er alles aan om wachttijden te voorkomen en iedereen zo snel mogelijk verder te helpen. Boek wel tijdig je afspraken.

Hoe werkt de betaling?

U kan zowel cash betalen, als met de Payconiq app. Uitstel van betaling is niet mogelijk, U betaalt op het einde van elke behandeling.

Ik heb gereserveerd, kan ik annuleren?

Gemaakte afspraken kan u minimaal 24 uur voor aanvang kosteloos annuleren. Bij annulatie binnen 24 uur voor de afspraak, of bij niet opdagen zonder te verwittigen, zal de geboekte behandeling in rekening worden gebracht.

Wat moet ik doen voor mijn afspraak?

Hou er rekening mee dat U niet met een volle maag komt voor een massage. Voor de nagelbehandelingen graag thuis de handen alvast wassen met water en zeep. Om zo min mogelijk vetresten op de handen of nagels te hebben. Dit bevordert alleen maar de hechting. Zeker geen handcrème of nagelriemolie op de handen aanbrengen voor nagelbehandelingen.

Hoe verloopt mijn afspraak?

Indien U al in het klantensysteem staat, zal U de dag voor uw afspraak een herinneringsberichtje ontvangen. Lees dit alstublieft goed na!

Zowel het afgesproken uur als de gevraagde verzorging(en). Indien alles klopt zoals doorgestuurd hoeft U niets te doen dan gewoon op tijd naar de afspraak te komen.

Staat er toch iets in wat niet strookt met hoe U genoteerd hebt of dient er iets gewijzigd te worden in de behandeling(en)? Gelieve dat zo snel mogelijk te laten weten. Zoniet zal de behandeling(en) aangerekend en uitgevoerd worden zoals afgesproken.

Gelieve steeds op tijd aanwezig te zijn voor Uw afspraak. Mijn tijd is even kostbaar als die van U. Niemand wacht graag. Ook niet de klant die na U ingepland staat.

Bent U meer dan 10min te laat? Dan ben ik genoodzaakt Uw afspraak opnieuw in te plannen (en de huidige aan te rekenen) of in te korten (indien geen gelnagels) aan dezelfde prijs.

Wat kan niet?

Ik geef GEEN erotische massages. Gelieve hier ook niet naar te vragen.

Wat met mijn privacy en comfort?

Massages worden gegeven met wederzijds respect, hierdoor worden de lichaamsdelen die niet gemasseerd worden steeds afgedekt met een handdoek. Het is voor beiden comfortabeler dat U uw onderbroek aanhoudt.

Let wel op dat er met olie gewerkt wordt en deze slecht uitgewassen kan worden. 

Nieuwe klanten worden geregistreerd in ons klantenbestand. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Nog enkele afspraken

* Elke klant wordt behandeld met de nodige discretie en dingen die in vertrouwen worden besproken blijven tussen ons. Er hangt een positieve en rustgevende sfeer in het salon.

* Hygiëne staat bij ons op de eerste plaats. Ik werk zeer hygiënisch en uitsluitend met professionele en kwalitatieve producten.

De huismerken zijn Bio Balance, Crystal Nails, Urban Nails, Neonail, Professionails, Jean Marin en Le chat.

Cadeaubonnen

Deze zijn te verkrijgen met een bedrag of behandeling naar keuze. Cadeaubonnen worden nooit omgeruild in cash. Deze zijn tevens één jaar geldig.

Wilt U een cadeaubon kopen voor mensen die hier nog geen klant zijn? Vraag dan voor de zekerheid even naar de beschikbaarheid. Bijvoorbeeld voor het plaatsen van gelnagels

Koop makkelijk online uw cadeaubon en kom hem afhalen in het salon. Zie voorwaarden bij "Cadeaubonnen"

 

Bent U tevreden? Vertel het verder... U bent mijn beste reclame.

Bent U niet tevreden? Vertel het mij en we zoeken samen naar een oplossing!